Sana zaten parol ve antibiyotik vermişlerdir. Bana da vermişlerdi onları düzenli kullandım. Ayrıca doktorum şiddetli ağrıyı engellemek için günde 1 tane voltaren fitil verdi. Onu da kullanıyordum hiç ağrım kalmıyordu. O fitil mucize gibi ameliyat olduğumu anlamadım hiç yatmadan iyileştim ben çok şükür. Ama doktoruna danış tabi herhangi bir sakıncası yok ama onun fikrini alman daha iyi olur. Geçmiş olsun