Hep Aptamil kullandık ilk 1 buçuk 2 ay kadar düzenli değildi her mamada 1 damla zeytinyağı damlattim şuan düzene girdi. Kilo alması için sma ya geçtim kıvamı su gibi olduğu için aptamille aynı ölçüde versemde doymadı hiç ve sürekli kustu. Bir mamaya alışmaları malesef ki biraz uzun sürüyor birde sindirim sistemleri tam olarak gelişmemiş olduğu için gazda tuvalette sorun oluyor 😔 zeytinyağı ise bildiğiniz, asit değeri oldukça düşük bir yağ olmalı kullanacaksanız dikkat edin ☺️