Merhaba arkadaşlar bebegim 3 ay 12 günlük. Mama ile besleniyor. Başta sma veriyordum gaz yada kabızlık sorunu yoktu fakat tadını sevmiyordu. O yüzden değiştim Aptamile gectim. Gayet güzel içiyor ama bebegımde kabızlık yaptı galiba. Normal de en fazla bir gün kaka yapmayan bebegım 3 bazen 4 güne cıktı ve yaparken çok koyu yapıyo. Aynı sorunu yaşayan var mı acaba