Zara58 bende aptamil kullanıyorum ama bebeğim gazlı oldugu içşn aptamil conformil iyi geliyor daha yağlı bi yapısı var kakasınıda gayet iyi yapıyor onuda deneyebilirsınız 3 aylık oldu hala devam ediyoruz gaz problemi biterse normal aptamile donecegım bıraz pahalı gıbı 300 gr 75 tl onda 7-10 gun gidiyor anca