Soe theAna prima da iz yapıyordu maalesef Ona alıştık da pişik fena. İkisini de denemeyi düşünüyorum küçük paket alıp
Bersahefem Soe ben oğluma en başından beri prima pampers kullanıyorm hiç pişik olmadı ama her altını değiştirmem de pişik önleyici kullandım
birdamlabirderinannesi2 Soe e bebek mağazasının baby me var ben çok memnun kaldım tavsiye ederim ama mavi paket aleoveraklı olanı
ezogelinn Soe sllepy bio natürel ve molfixden kullanıyoruz yalnız bez değişirsen birden eskiyi kesme günde 1 2 kere bağla yavaş yavaş gec aksi halde pisik oluyor birde sudocrem bize iyi geliyor geçmeyen pisikse hamazinc
Danerys daisymomm huggies buraya ithal geliyor. Malum dolar uçtu gitti. Ablam da eskiden onu kullanırdı dolar 1,5ken falan 😂
daisymomm Danerys doğru Vala herşey çok pahalı. Yaşadığımız ülkelerde de ister istemez tl ye çeviriyoruz çok pahalı geliyor.
Danerys daisymomm maalesef sıkıldık hepimiz bu kur farkından, hayat pahalılığından. Oyuncaklar falan da uçmuş.
kitapkurdubebeninanasi Soe oğlum yaşına girecek su ana kadar sleepy, molfix, prima kullandim hiçbiri pişik yapmadi şu an molfix kullaniyoruz
kitapkurdubebeninanasi Soe yok ya şans değil de ben çok kakali tutmam yani sık degistiririm kakasini yaptiginda hemen değiştiriyorum ve mutlaka banyo yaptirmadigim günler poposunu sabun ve ılık suyla yikarim
Soe kitapkurdubebeninanasi bizimki de sesli kaka yaptığı için hemen anlayıp değiştiriyorum ama işte premium care pişik yapmazken aktif bebek yaptı o yüzden küçük paketlerle deneme yapcam
daisymomm Danerys aynen öyle. Şöyle ki eskiden insan kullanmadığını yada küçüleni bi başkasına verirdi. Şimdi onu da yapmıyoruz direk satıyoruz halimiz öyle yaman.