daisymomm Danerys aynen öyle. Şöyle ki eskiden insan kullanmadığını yada küçüleni bi başkasına verirdi. Şimdi onu da yapmıyoruz direk satıyoruz halimiz öyle yaman.
Soe kitapkurdubebeninanasi bizimki de sesli kaka yaptığı için hemen anlayıp değiştiriyorum ama işte premium care pişik yapmazken aktif bebek yaptı o yüzden küçük paketlerle deneme yapcam
Alparslaninannesii Soe bende aynen prima premumcare kullanıyodum aşırı memnumdum 6 aylık olduk geçen gün molfix e geçtik şimdilik pişik falan olmadı memnun kaldım bende bide bunun molfix pure soft varmış o da muadil diyolar prima premum care bide onu deneyeyim dedim 🌺
Merveozwomen Merhaba benim kızımın cikdide hassas bu yüzden hiç ıslak mendil kullanmadım pamuk ve su şuan 10 aylık olmak üzere, Prima premium care kullandık 5. Ayda sleppy bio natürel gectik aktif bebekten daha iyi