Mlkko anataraf1leoparbenim 8 saatte 1 veriyordum 1 yasindan sonra sabah aksam vermeye basladim. D vitamini de D-Fluoretten 500 I.E. Türkiye de yok sanirim. Florür ve D3 vitamini beraber. 3 kilo olduktan sonra bunu kullanmaya basladik
acimavi anataraf1leoparbenim d vitaminini 1. aydan itibaren düzenli verdim, kan ilacını doktorum önermedi, kan tahlilinden sonra gerek olursa kullanır demişti, gerek olmadı şükürler olsun kan değerleri iyiydi, hiç kan ilacı vermedim
anataraf1leoparbenim acimavi bende şöyle ikisi bir arada vitamin gibi bişey edineyim onu vereyim diyorum ama
anataraf1leoparbenim Wanderlust kan testiyle mi öğrendiniz düştüğünü yoksa çocukta değişiklik mi oldu huzursuzluk gibi vs
Wanderlust anataraf1leoparbenim kan testi hatta b12 de cok dusuk ciktigi icin ona da basladik 3 ay onu da kullanicaz sonra tekrar tahlillere bakilip krar verilecek
ayse98 anataraf1leoparbenim ikisinide kullanıyorum.Kan ilacına yeni başladık 4 ay 11 günlük oğlum bizde kabızlık vs.bişey yapmadı.Ferifer ismi sağlık ocağı vermedi bizede doktor yazdı biz aldık eczaneden
anataraf1leoparbenim Alpbeybi süresi ne kadar acaba ben ocean ın balık yağını almıştım 60 gün yazıyor 60 günün sonunda attım yarısı doluydu
hilalkbdy Bende d vitamini ocean kullanıyorum kan ilacını adefer+2 kullanıyorum kabızlık yaptı ocean nasıl memnun musunuz ?
Yaseoo anataraf1leoparbenim bnde kan ilaçını verirken kakasını yaparken zorlanıyor Du smdi vermiyorum 9 aylıkken kan değerleri cok iyi demşti doktor 12 aylık aşısında sağlık ocagında ki kan değerlerne bakıldımı evet doktor iyi dedi dedim o zaman elindeki kan ilaçı bitsin verme dedi tamam dedim neyse vermeye devam ettm cocugun kakasın da sümük gibi seyler vardı bıraktım düzeldi vitamini kullan dedi onuda kullanmıorum eczanedn alıcm hangisi iyiys2
anataraf1leoparbenim Yaseoo banada yazsana eczanede ne tabisiyle ederlerse bende de ferro kan ilacı var D3 d vitamini var zaten düzensiz kullanıyordum sadece onları bitirdik 6 aydır baya az kullandım yani şimdi bi takviye istiyorum
Nezzz_ anataraf1leoparbenim Sağlık ocağının verdikleri içerikleri temiz değil civa var bize ilk ferrum yazdılar fakat kullanmadım çocuk doktorumuza danıştık organik bestiron portakallı kokusu var onu verıyorum d vıtamınıde ocean verıyorum memnunum. normalde 10 aylıkkene yapılması gerektı fakat hastalandı 2 defa doktorda bıraz zaman gecsın ılac surup kullandıgndan sonuclar yanlıs cıkabılır demıstı 1 yaşına girdi tahlil yaptırıp kan degerlerıne ve d vıtamınıne bakılarak doktor kesecek canım tahlıl yaptıracagız bu hafta
anataraf1leoparbenim Nezzz_ bende bi yaptırayım diyorum da minyon çok oğlum gerçi kızımda öyleydi bı vitaminlerle alakası ılurmu onu düşünüyorum
bicirik anataraf1leoparbenim kızım prematüre doğdu1 aylıkken vermeye başladım. D vitamini olarak vitaminD kan ilacı olarakta fermix kullandım. 9 aylıkken kan tahlili yapıldı kanları iyi geldi 1 yaşında bıraktık şükür. Dişleri çıktığında kan ilacından sonra su içirdim hep dişleri kararmasın diye.
aysenurkn anataraf1leoparbenim valla ben saglik ocagininkini kullaniyorum bebegime bi yan etkisi olmadi kabizlik falan gibi.baska almayi dusundum aslinda ama cogu insan saglik ocagindakileri kullaniyor bir soeun olmaz insallah. İcerigini de iyice okumadim yanlis mi yapiyorum bilmiyorum. Bebegim 10aylik oldu bile gerci.