Wanderlust anataraf1leoparbenim kan testi hatta b12 de cok dusuk ciktigi icin ona da basladik 3 ay onu da kullanicaz sonra tekrar tahlillere bakilip krar verilecek
Mlkko anataraf1leoparbenim 8 saatte 1 veriyordum 1 yasindan sonra sabah aksam vermeye basladim. D vitamini de D-Fluoretten 500 I.E. Türkiye de yok sanirim. Florür ve D3 vitamini beraber. 3 kilo olduktan sonra bunu kullanmaya basladik
ayse98 anataraf1leoparbenim 4 kilo 185 gram doğdu zaten😄mama içiyo beni emmiyo mama kilo aldırıyodur diyolar emzirmiyorum ya😏
anataraf1leoparbenim Nezzz_ bende bi yaptırayım diyorum da minyon çok oğlum gerçi kızımda öyleydi bı vitaminlerle alakası ılurmu onu düşünüyorum
Nezzz_ anataraf1leoparbenim benimkide minyon ama doktor yaptrırsınz ona gore kan degerlerıne bakalm demıstı d vıtamınle tabı oda ücretli sağlık ocağı yapamıyor damar yolu için bebek hemşire olmadıgından ozelde olacak testlerde
anataraf1leoparbenim Yaseoo banada yazsana eczanede ne tabisiyle ederlerse bende de ferro kan ilacı var D3 d vitamini var zaten düzensiz kullanıyordum sadece onları bitirdik 6 aydır baya az kullandım yani şimdi bi takviye istiyorum
anataraf1leoparbenim ayse98 😂maşallah benim oğlanda 3 250 doğdu ama minyon diyorlar hep bana göre iyi canı yerinde de işte millet insanı huzursuz ediyor birde hastalandı 500 gram verdi kuzum 😭
Toprakaren anataraf1leoparbenim kan damlası olarak sidefer-ocean microfer ikisinden birini kullanabilirsiniz d vitamini olarak ocean 400 oneriyorum
Bskgns anataraf1leoparbenim Bize kabız yaptı demir.Kullanmayı bıraktık.ocean alacağım d vitamini de öyle temiz içerik.
Littlebird anataraf1leoparbenim D vit doğduğundan beri doktorun önerisiyle Nurse Harvey’s DAC vitamini olarak kullanıyoruz. Kızımda zaten kabızlık problemi var diye sağlık ocağının verdiğini hiç kullanmadım ocean microfer kullanıyoruz.