Sağlık ocağında düzenli kullanın dediler bana ilk kızımdada çok kabızlık yaşadım kan ilacından ötürü ama oğlum 6 aylık düzenli vermiyorum kabızlık olmasın diye bi arkadaşımın bebeği var 2 ay büyük onada kullanma gerek yok demişler başlamamışlar bile bi kan tahlili sonunda da vermediler bilirsiniz standarttır bu sizler veriyormusunuz düzenli ?