Miumiuu kesinlikle katılıyorum sana gerçekten neler olacak merakla bekliyorum. Biz aylık alışverişi biraz fazla yapıyoruz 2 ay gidiyor bize et felan. Eylül ayında yaptık en son aynı marketten 1400 tl tutmuştu. Bu ay 1800 tl ödedik içinde bakliyat felan yok. Onları da Eskişehir de özdiller siye bir yer keşfettik açık olarak satıyor oradan aldık 630 tl de orası tuttu. Kırmızı toz biber olmuş 7 lira küçücük paket ben o açık satan yerden 5 liralık aldım koca poşet doldu. Eskişehir de olanlar baksan sanayi sitesinin orada özdiller var mutlaka gidip bakliyat salça yağ felan oradan alsınlar