Miumiuu 3 poşet ürün aldık marketten ve bebegim icin 1 paket bez var mama bile yoktu icinde.,Et ve deterjan yok.Onun dışındaki temel ihtiyaçlar. 570 TL tuttu.Tabi bu alisveris bize 1 ay yetmeyecek…Allahım herkesi rızıklandırsın. Ortada bir gerçek var ki zengin parasına para katarken,orta kesim halk iyice fakirlesti..İsin trajikomik tarafı elindekine şükret diye bu durum normalleştirilmeye çalışılıyor.Çok şükür Rabbimize Şükür etmesini kimseden öğrenecek değiliz.Şükretmesini elbet biliriz .Bu durum içinde bulunduğumuz ekonomik çöküşü göz ardı ettiremez… Keşke o parti,bu parti derdine düşenler sadece ülkemizi kalkındırmaya, paramızı değerlendirme yollarına basvursa.Cahilce etrafta siyaset tartışmak yerine…