Miumiuu yapamıyorlar zaten vay efendim herkes stok yapmış e hani para yoktu bıktım artık örümcek kafalı düşüncelerden eskiden yağ tüp hastane kuyruğu varmışta ya şimdide özelden randevu aldım 1,5 ay sonraya verdi kendim için devlet hastanelerini düşünemiyorum bunu diyen kadın şuan ki maaşlarla geçinemiyor 4,5 falan vardır kp in maaşı evi kirada 850 ydi kirası az geldi kiracı çıkardı her ay kızı da 2 2,5 veriyor nerden baksan ama 5 bin babanın maaşı olcak diye kıvanan sevinen insan helal olsun bu seçimdede oy diyor bide şükrediyor neyine şükredeyim bende edecekmişim kendi evi aile apartmanı altlı üstlüyüz evin var evim sanki benim üstüme de nefret ediyorum çok doluyum inan