Elemim söyle bı tekrardan okudum yazdığımı cokda güzel kibar yazmışım . Kendimi yorum yapma zorunluğunda hissettim. Zayıf minnoslar diye konu başlığı acmissiniz bende acaba yardımcı olabileceğim bı konumu diye girdim ama kilosunu görünce çok şaşırdım nasıl yani dedim kendi kendime. Arkadaşım kendi bebeklerinize böyle yaparak kendi kendinize nazar degdirirsiniz. aynı zamanda gerçekten bebeklerine kilo aldıramayan bunun için çok uğraşan hatta ağlayan anneleri uzersiniz. yapmayın. Maşallah hep iyi olsun yavrunuz. Herkesin yavrusu iyi olsun ayına göre kilolar alsın inşallah