Elemim Bebeğinizin kilosu normal gayet. Sırf kilo alsın diye yazılanlar gibi arı mama falan başlamanızı tavsiye etmem. Benim bebeğim mesela 3110 kilo doğdu anne sütü alıyordu ve 6. Ayda kilosu 7 kilo yoktu daha. Hep sınırda ilerledi. Ama gelişimi iyiydi. Şu an 17 aylık 11 kilo ve kilosu çok iyi görünüyor persentil değerlerine göre. Demem o ki bebeğiniz sağlıklı ise doktor da sorun görmüyorsa kafaya takmayın. Ek gıdadan sonra daha fazla kilo alır. Zaten kilo o kadar da iyi bişey değil.