Elemim Cocuklara o dedi bu dedi diye sırf kilo aldırmak niye. Ayrica bebeğinizin kilosu asla az değil ortalamanın üzerinde bile. Oğlum 4 ay kontrolünde 6700 falandı. Yani kilo esittir sağlık değil. Kilosu çok güzel. Şişirmek için uğraşın sonrada yağ bezleri genislesin büyüyünce obez olunca da zayıflatmak için ordan oraya gezersiniz. Çok sinirleniyorum böyle postlara. Yazık cocuklara yahu bi salın. Ortalamanın altında olur sıkıntısı olur amenna ondada doktor mama takviyesi verir ya da mama kullaniyorsa mamayi değiştirir miktar artar. Bi alelemden sıyrılıp çocuk sağlıkli mi bitti. Şişirip çocuğu da rahatsız edecekler hiç iyi birşey değil