Ankakusu35 kan uyuşmazlığın yoksa hic bir şey olmaz . Sık sık emzirin , uyanmiyor mu sütü sağıp biberonla verin . Ben sarılıktan çok cektimm. Çocuk doğru 3 günde hastanede yattık değeri 18 civerinda çıktı , eve geldik sık sık emzirdim biberonla günde 2-3 kere sağlığım sütü verdim . Bir ay geçti değer 14.5 düşmüyordu , çok korkuyordum doktor dedi anne sütümsarılıg kendiliğinden geçer korkma , a yaya doğru tamamen bitti . Ben bebeğimi uyandıramiyordum hic bir şekilde sarılıktan sürekli yatıyordu , uyandıramadıgım zamanda sütü sağıp biberonla veriyorum öylece hem sarılığı atlatıl hem güzel kilo aldık