F-Betul Hnm44 Kan olduğuna emin misiniz? Benim kızımın da bezinde pembelik vardı korkmuştum kan diye ama az beslendiği için susuz kalmış ondan olmuş.
Hnm44 minikmelegimmmm kesinlikle götürecem ozaman öyle birşey çıkar da krem süreriz geçer . Size çok dua edecem öyle birşey ise . 🙏Ama bir soru daha soracam. Her bezde olmazmi öyle ben üç bez degisyorsam bi tanesinde görüyor um . Olabilirmi öyle
minikmelegimmmm Hnm44 olabılır canım her bezde olmasına gerek yok kaka falan yaparken zorlanıyorsa bazen kan olur ınsallah çözum bulursunuz çatlaksa çok basit tedavisi bana da haber verin rabbım şifa versin miniğe 🌺💖
Hnm44 Buuseg kakasinda var kan. Önce enfeksiyonu vardı ilaç kullandım bir hafta geçmiş alerjidede birşey çıkmadı oyle
Hnm44 DoraKizimm en iyi hastahane de yaptirdik alerji testini. Ama baktık sonuç alamıyoruz mecburen başka Dr. Goturecem
98897667123 Hnm44 gecmiş olsun inşallah bişey yoktur su vermeyi deneseniz belki susuz kalıyor vücudu veya siz su iyi tüketmiyormusunuz
Mira61 Hnm44 oğlumda vardı yeteri kadar su içemediği beslenmediği için dedi dr bütün bizde sizin gibi tahlilleri yaptık temiz çıkmıştı su ve mama başladık artı birde anne sütü zamanla geçti
Hnm44 Mira61 denerim bende . Ewet bu aralar havlar sogudu ya suyuda unuttum sanırım . Birde kafama takıyorum bebeğimi ne yedin ne içtim bilmiyorum. Teşekkür ederim 🙏
Duygusalbiranne 2,5 yaşında tecrübeli bir alerjik annesi olarak söylüyorum çoğu bebekte alerji testi negatif sonuç veriyor pozitif olsada. 3-5 günlük diyetle maalesef sonuç belli olmuyor 20 gün diyetten sonra anlayabilirsiniz alerjiden kaynaklı olup olmadığını
Hnm44 Duygusalbiranne aynen okudum onlarida . Yemeyicem gerekirse bir ömür yeterli kızım iyi olsun. Teşekkür ederim 🙏 sizede geçmiş olsun
Hnm44 Nltka haklisiniz. Çünkü bebeğim bir ara çok büyük cekirdkli kaka yapıyordu mamayı sindiremediginden olurmuş . Belki onlarda tahriş eti. Verdiğim ilaçlardan daha çok zararlı değildir . Bir iki çay kaşığı su vereecem onuda . Teşekkür ederim 🙏
pembekoalam Hnm44 biber çekirdeği gibiydi bizimde ilk zamanlar bunlar süt kesiği demişti doktorumuz. Bide yapış yapıştı. Baya gazlı bir bebekti. En son kan görünce yemeği kestim tamamen. Alerji testi dogru sonuç vermez bunlar benim tanıyı koymam için yeterli demişti.
Meslina06 Hnm44 canım şimdi on tarafında mi yoksa popo tarafinda mi kan goruyosun benim oğlum da o aylarda on tarafta kırmızı kan değilde pembemsi leke oluyordu çiş yaptığı yerde götürdüm bol bol emzir kristal o dedi zararı yok dedi ama sen mutlaka götür aynı şey olmayabilir