Hnm44 Bizim de 2 buçuk aylıkken başladı kakada kan. Gittik önce krem verdi bunu kullan diye içerde çatlak vardır belki diye geçmeyince diyete başladım tamamen süt süt ürünleri yumurta tavuk kestim hepsini. Sonra yavaş yavaş açtım. Süt alerjisi 2 3 ayda geçti fakat tavuk alerjisi hala devam ediyor 11 aylık. Kan ile değil egzama ile belli ediyo artık. Endişelenmeyin ve önce 2 hafta falan krem deneyip geçmezse diyete başlamanızı öneririm ben yaşamış biri olarak