Bebeğim 4 ay 3 günlük . Geçen seferlerde post açtım . Alerji için . Bağırsak enfeksiyonu bitmiş yok , alerji testi yaptık bir belirti yok. Ancak son iki haftadır hlergun bir bezde kan görüyor um. Taze kırmızı kan. Çocuk dr. Çocuk gastroenteroloji bölümüne bide gidin dedi ne yapacağımı bilmiyorum m sinirlerim çok bozuk. Çok üzülüyorum kızıma ciddi birşey olmasından korkuyorum. Böyle bir durum yaşayan varmı . Yada duyan yardımcı olursanız çok sevinirim. Şimdiden çok teşekkür ederim 🙏Rabbim tüm bebislere sağlık versin