1Emirbebek evet baya agladı ama canı yandıgından değil korktugu için yabancılardan agladı biraz iğne yaparken uyusturmak için canı acıdı ama sonra uyusunca zaten hiç canı acımadı yine de agladı ama kesinlikle yabancılardan ve hastanedeki ışıklardan korktuundan çünkü eve gelince hiç aglamadı yaptırın bir an önce hiç korkulcak bir şey değil merak etmeyin çok rahat geçiyor sonrası da