Merhaba benim oğlumda 6,5 aylıkken sünnet oldu dediğiniz gibi sünnet sırasında çok ağladı şuan 22 aylık doktorun odasına girerken çığlık çığlığa ağlıyor aklımda bir şüpheyle acaba sünnet öncesi iğne tam uyuşturmadıda canımı yandı etkisinde kaldı bebeğim her doktora gidişimizde bunu düşünüyorum 🥺