Selam anneler. 😊 Oğlum 1.5 ay önce sünnet oldu. Ve sünnet olurken çok ağlamıştı. Yani canının acımasından ziyade sünneti yatarak olduğu için; sünnet boyunca ellerini bacaklarını tutarak yapılmıştı. O yüzden ağlamıştı. Ve bugün rutin kontrol için doktora geldik. Muayene sırasında çığlık çığlığa ağlamaya başladı. Doktorumuz da “Yakın zamanda sünnet oldu mu?” diye sordu. Evet dedim. Sorum şu: Sünnet olan erkek anneleri sizde de böyle durum oldu mu? Olduysa nasıl aşabildiniz? 🍀🙄