Dgnwgmsm ilkokul 7. Sinıftan 25 yaşına kadar ilaç kullandım hamilelikte doktor bırak dedi o bırakış ilginç bir şekilde kaşınmıyorum 😊 hamileliğe kadar dehşet kaşınırdım ama ilacı bir saat geç içsem başlardım kaşınmaya çok zor bişey allah yardımcınız olsun 🙏🏻