BaranOgur anladım evet muhakkak başka doktora da görürün tabi, benim 4.gun bugün dün yoğun bakıma alindim. Bugün evdeyim sabah kortizonlu iğne vurundum. Allerset verdi ilaç bana, alerji testi için de şuan değil ilaçlardan sonra yapacağız dedi. İlaçlar testi yaniltabiliyormus. Yüksek derece alerjik reaksiyon ve kurdeşen olduğu için kortizon tedavisi uygulanıyor bu yüzden emziremiyorum da 😔 et, balık çikolata, süt ürünler, kabuklu deniz urunler, fistik, bal, domates ve diğer alerji tetikleyici yiyecekleri bir süre yeme ki çabuk toparlayalim seni dedi