Mom54554 aynısı bende de oluyordu her gittiğim hastane tahlil test vs yapardı ve sonuç psikolojik deyip yollardı düzenli olarak ilaç
kullanıyordum ta ki hamile olduğumu öğrenene kadar 😊 doktor bırakacaksın dedi denedim birgün ama kaşınmadım ben şok tabiii 😊 daha öncede ilacı bırakmayı çok denedim ama gece kaşınmaktan uyuyamazdm 🥺 gerçekten benimki psikolojikmiş 😌 ama sizin gibi heryerim kabarırdı böyle dudaklarım resmen şişerdi 😟13-14 sene ilaç
içtim resmen