TugceSmile destekli uyku bence o kötü bişey değil öcü gözüyle bakmayın. Desteği giderek azaltmak tabi ki gerekiyor. Hele sizin bebeğiniz daha çok küçük. Ben bebeğim kendi kendine uyurken bile saçlarını kaşlarını okşar elini tutardım. Temas çok önemli özellikle ilk 1 yıl ❤️ Tabi yoruluyoruz ama yapacak da bişey yok. Tek sıkıntı şu ki bebeğim herkesle oyun oynar, gezer ama uykuya gelince biraz bana bağımlı. Farklı şekillerde de uyuyor ama direniyor biraz. Başkasıyla da kolayca uyuyabilsin istiyorum ben sadece