TugceSmile ilk 1 ay memede, 1-3 ay arası beşiğinde kendi kendine uyudu ya da otomatik anakucağında, 3-4 ay arası ataktayken Allah ne verdiyse sling,meme,kucak, 4 aylık olduğundan beri kucakta. Başta sadece ayakta kucakta uyuyodu, oturunca bağırıyodu. Yavaş yavaş oturarak alıştırdım. Şimdi oturuyorum kucağımda bana sarılıyor, klasik müzik açıyorum, kafasını koynuma sokup uyuyor. Hedefim yanyana uzanarak uyumaya alıştırmak 😂 Gazı varsa, diş ağrısı varsa hala ayağa kalkmamı istiyor bazen. Emzik kullanıyoruz bu arada. 6 aylık bu arada