Alpbeybi Evet haklısınız kesinlikle. Daha çok küçük ve kendini güvende hissetmeden uykuya geçemiyor kuzucuklar. Bizim için zor evet ama onlar için daha zor. Bambaşka bir dünyaya alışmaaya çalışıyorlar. Teması ben de kesemem zatem içim eriyor emzirirkennn💙😍 sadece desteğe bağımlı hale gelmemesi için teması kaybetmeden adım adım yavaş yavaş desteği bırakma gibi bir düşüncem var🙏😊