Nasıl alıştırırsanız öyle oluyor bence. Küçükken bizi lahana gibi sardıkları için ben mesela üşüyorum, bebeğimde bana çekmesin diye çorapsız yatıyorum zaten üşüyüp üşümediği bebeğim ayağından elinden anlaşılmıyor ya ensesine yada gögsüne bakmak gerekiyor. Oda ısısı 20-22 dereceyse çorapsız uyku tulumuyla yatırın bence. Ergopouch uyku tulumu kullandım ben 1.0 tog ama cidden o kadar para vermeye gerek yok lcw yada e bebek uyku tulumları da aynı işi görüyor. Oda ısınıza göre nasıl giydirmeniz kaç tog almanız gerektiği internet sitelerinde yazıyor bakıp karar verirsiniz.
bu arada külotlu çorapla uyutmak çok fena yaaa, nasıl rahat etsin bebişlerr🤦🏼♀️