-erCansu- Ada1235 lastiksiz çoraplar varya giydirebilirsin yada büyük bı çorap al sikmayacak lastikleri sıktığı için kan dolaşımı bozuluyomus yoksa giydirme de bı sakınca yok
Mlkmhrrm Ada1235 patikli uyku tulumu giydirdim geçen kış o zaman dhaa küçücüktü şimdi 1 yaşını geçtiği için patikli tulum yok mecbur büyük sıkmayacak bir çorap giydiriyorum çünkü üzerini örtme ihtimalim yok güncel anne instagramdan çocuk doktoru kendisi bu konu ile ilgili paylaşım yapmıştı bakın isterseniz o da giydirin diyor
Minigimm1 Ada1235 bence en iyisi çoraplı pijamalar biz onlardan kullanıyoruz hem rahat külotlu çorap gibi sıkmıyor hemde çoraplari cok kalın değil birde normal çoraplar gibi de sıkmıyor iz yapmıyor ben içlik gibi onu giydiriyorum
pilavustutavuk Bi çocuk doktoru sey demişti. Evinizin derecesi eğer cok düşükse , soğuk oluyorsa aslinda bazi seylerden ( hastalıklardan) korumak için giydirebilirisiniz. Yeterki bileğini sıkmasın..rahat olsun
Aysecela Ada1235 2 gün öncesine kadar hep çoraplı tulumlarla uyutuyordum ama geçen gece kızım baş parmağının yanındaki parmağını baş parmağının üstüne çıkarmış çorapla parmak arasında sıkışmış parmağı ağlayarak uyandı canı yanarak diş zamanındayız da karanlıkta ayağını fark etmedim uyutmaya çalıştım uyumadı içeriye götürdüm eşim ayaklarının üzerine bırakınca çocuğu çığlık kıyamet koptu bir baktım parmak üstte duruyor çıkarttım hemen soğuk uygulama yaptım kızarmış parmağı 2 gündür çorap giydirmiyorum artık ayakları da gayet sıcak ara ara kontrol ediyorum gece
Denizzz88 Ada1235 ben sadece uyku tulumu giydiriyorum ayakları çıplak rahat ediyor bikaç defa giydirdim çorap üşür belki diye ama terledi cok çıkarttım ayaklarına bakıyorum soğuksa eğer giydiriyorum ama genelde sıcak oluyor
Busrabektas Ada1235 evinizin sıcaklığı idealse giydirmeyebilirsiniz. Bizim ev 23-24 derece arasında 8 aydan beri çorapsız yatıyor suan 16 aylık asla çorap istemiyor ve ayaklarını da örttürmüyor ama sıcacık oluyor ayakları alıştı artık nasıl alıştırırsanız oyle gider.
Sennur2218 Ada1235 rahat edemez. Sonuçta eviniz kaç derece olursa olsun dışarda ki soğuk evinizde değildir. Ayaklar açıkta ve rahat olmalı. Uzmanlar da böyle tavsiye ediyor. Çok daha küçükken kendinden patikli sıkmayan bir tulum yada pijama altı kullanıp sonra da ayakları çıplak yatırabilirsiniz. Ki zaten üşümez kontrol edin içiniz rahat eder. Sağlık açısından ve rahatlığı için çorap tercih etmeyin. Külotlu yada külotsuz. Kendinizi onun yerine de koyun lütfen.
Asyagoknrhira46 Ada1235 kızım 19 aylık evim sobalı ben giydirmek istiyorum ama durdurmuyo çıkarıyor genelde kilotlu çorap giydiriyorum onu bile cikartana kadar ağlıyo bende şaştım kaldım napcam 🙁
Alinacskn Girlpower bizim da ev 24 derece ama dokununca ayakları hafif soguk patikli pijama giydiriyorum
Hellolo Ay külotlu çorap ben gündüz bile giydirmiyorum bence icat edilmiş en rahatsız edici kıyafet bebeğime de giydirmiyorum
Bebek-annesi Ada1235 gazlı olduğu için 4. Ayına kadar çorabı hiç çıkarmadım sonra yaz geldi zaten hiç giydirmedim. 4. Aydan sonra geceleri hep çıkardım şuan 10 aylık bazen gündüz bile çıkarırım çorabı.. kan dolasımı için çorap giydirmeyin onun yerine ayaklı tulum tercih edebilirsiniz illa üşür derseniz ama bence çıplak olmalı ayaklar gece
Bebek-annesi Yigiit_efeninn_annesi bence daha sağlıksız kan dolasımı rahat olmaz ki öyle neden külotlu çorapla yatırıyorsunuz
34_21_23 Ada1235 çorapla yatırmak hiç sağlıklı bir davranış değil. Çok çok çok soğuk olmadığı sürece ayaklar çıplak kalmalı uzmanların da tavsiyesi bu yönde. Ben bazen gündüz ayağında unutup uyutuyorum rahatsız oluyorum çorapla uyuttum diye 🤦🏻♀️ Hatta külotlu çorap giydirenler varmış o da fena yakar bebeği 🤷🏻♀️