Ada1235 Bebeğim 8 aylık yaşadığımız yer kışı ağır geçen bir şehir ister istemez soğukluk oluyor gece çorap giydiriyorum ama rahat edemez diye de tereddüteym siz nasıl yatırıyorsunuz
BarlasMomm Ada1235 ben 3. Aydan sonra hic corap giydirmedim uyuturken. Simdi 11 aylik corapsiz uyuyor
Yigiit_efeninn_annesi Ada1235 Ben külotlu çorap giydiriyorum üzerine tulum veya geceliğini giydiriyorum rahat ediyor çorap giydirdigimde sabah lastikleri bacağına oturmuş oluyordu
dinle_beni_bi Ada1235 çorapsız olmaz. Ben külotlu çorap giydiriyordum hep. Rahatsız etmiyor. Ayağı sıcak tutmak gerek.
Fitifiti Yigiit_efeninn_annesi Kendinizi bir an külotlu çorapla uyuduğunuzu düşünsenize. Ne kadar rahatsız edici değil mi? Çorapla uyutulmasını asla tavsiye etmiyor uzmanlar. Dolaşım bozukluğuna,mantara sebep olur. Siz bir de üzerine tulum giydiriyormuşsunuz vallahi okurken fenalık bastı. Yapmayın 🥵
Bebek-annesi Yigiit_efeninn_annesi bence daha sağlıksız kan dolasımı rahat olmaz ki öyle neden külotlu çorapla yatırıyorsunuz
midekoruyucu Ada1235 valla ben de kalın çorap giydiriyorum, bizim bura da çok soğuk oluyor. Ben üşüyorum o daha çok üşüyodur diye düşünüyorum 🤷🏻♀️
Girlpower Ada1235 uyku tulumu giydiriyorum ve ayakları çıplak şekilde yatırıyorum üstüne de bişey örtmüyorum çok rahat yatıyor
irva Ada1235 Ben 40 çıktıktan sonra hiç giydirmedim.Oğlum şuan 1 yaşında çoraptan nefret eder gece gündüz evde giymez.
Bsrakmnhsn Bende gece yatarken giydirmem 7 aylığız hiç giydirmedim kan dolaşımını etkiliyor diye duymuştum
3MelekAnnesi3 Ada1235 ben 21 aylık oglum devamlı giydiriyorum ama lastigi bol gece corabu ayrı bazen benim bile ayaklarım üşüyor evimde serin oluyor sabaha karsı o yüzden devamlı giydiririm ben yaz hariç
Ayseciginannesi Ada1235 ustunu aciyorsa geceleri giydirin, ben giydiriyorum cunku hic ustunu kapatmiyor.
Feyzosunannesi Ada1235 Ben kışın uyku tulumu içine külotlu çorap giydiriyorum canim normal çorap iz yapıyor rahatsız ediyor
Nesrincente Ada1235 külotlu çorap üstünde gecelik tamam corapsz yatıramam ya zaten hasta suan burnu akıp duruyor
Semraakal Ada1235 çorapsız yatiriyordum kızım 2 yaşında corabimi cikarma giydir diyor yaklaşık bir aydır çorapla yatiyor
Elif1010 Ada1235 instada Ali Fuat serpen var çocuk doktoru gece uyurken çorabın çıkarılmasını ve zararlarını anlatan yazı paylaştı dün
pinarmehmet Ada1235 ben çoraplı pantolon giydiriyorum, çoraptolon da deniyor. Çok rahat oluyor onlar, çorap lastikleri ister istemez baskı yapıp kan dolaşımını etkiliyor. Tavsiye ederim bebişler seviyorlar rahat kıyafetleri 😇😇