Ada1235 maalesef ayakları içe dönük doğduğu için, geceleri ortez kullanıyor hala bu yüzden çorapla uyuyor 😟 içim içimi yiyor sabaha kadar ama o 4 yasa kafat mecbur. Ama doğru değil çorapla yatması. Bazen ayda bir iki kere ortezi olmadan çorapsız yatıyorum mis gibi 🤗