Tugbapoyraz işte yine aynı yerde buluşuyoruz cnm. Devlet dur demiyor demeyecek. Çünkü onun cebine de giriyor. Doların artması onların da işine geliyor. Aslında aynı şeyi söylüyoruz. Bak şöyle ki bizim demirimiz var ama ham olarak. Bunu yurt dışına ucuza satıp pahalı olarak jilet bilmem ne alıyoruz. Şuan Türkiye’de şeker fabrikaları da var ama şeker Türkiye’ye değil önce yurt dışına gidiyor. Ordan buraya tekrar gelirken pahalı geliyor. Çünkü dolar bazında giriyor ülkeye.