Tugbapoyraz dinle_beni_bi gaziantepten aradılar beni de şimdi açmadım sukadarcik sesimizin bile duyuluyor galiba daha çok kişi bir araya gelebilip bunlara dur diyebilsek keşke
sevgii_123 Tugbapoyraz oda bişey mi Trendyol da daha geçen gün 55 e baktığım bebek tras makinesini 100 TL ye aldım daha bı hafta oldu
PrensesimEla Bizde eski usule döneriz alırız birer paket muşamba içine evdeki eski carsaflari kesip bez yaparız yıkar yıkar kullaniriz. Kaç nesil böyle büyümüş bizde büyütüruz napalim
dinle_beni_bi 2guzelinannesi yem de dolar üzerinden giriyor ülkeye. Çiftciye de birşey diyemiyoruz. Ekonomi düzelmezse daha çok zam gelir
Kk41 Tugbapoyraz o indirimler hep yalan😬 bi hesaplıyorum marketten aldığımdan dah fazlaya geliyor.2. 1 TL görünce insan hemen almak istiyor yanılgıya düşüyor ama incelemek lazım
Tugbapoyraz dinle_beni_bi bende anlamadım sabit numara aradı gaziantep yazıyodu altında slepy ürünü gaziantepten geliyor ona yordum bende
2guzelinannesi anayorgunnn evet ama benimde var asla yaoamdim stok ne biterse aliyorum yemine derim garibana tek vuruyor gerci artik orta kesimde kalmadi herkes fakir
SAHTEHESAP2 2guzelinannesi fakirliğinde fakirliği var artık. Çok zor şartlar. 3 aylık bebeğim var doğalgazı kestiler mama ve bez fiyatları zaten uçmuş ne olacak bilmiyorum
Milamoms Tugbapoyraz BEndE 2 ay önce 192 li 5 numara baby turco bezi 167tl ye almıştım şimdi bakıyorum 319 TL yazıyor napicaz bu gidiştla 🙄
Toprakaren Tugbapoyraz geçen de büyük indirim vardı trendyol da 1 gün öncesi bez aldim baya uyguna ertesi gün indirim başladı aldığım bezi baya fiyatını artmis olarak gordum
Henakiz SAHTEHESAP2 peki dolar düşünce ve dolaylı olarak maliyet düşünce firmalar ürünlerinde kalıcı indirime gidiyor mu? Öyle 3 günlük kampanyalardan bahsetmiyorum. Gitmiyor değil mi? Heh işte fırsatçılık budur.