Mantıken dolara bu ay zam geldi ama adam hammaddesini atiyorum zaten geçen sene aldı üretim zammı yapsa bil3 el3ktrik doğalgaz bu kadar zamanlamaz bu urun adam anca yeni hammadde alınca bu zammı yapmalı ama devlet bu düzeni sağlayamıyor dolara zam hop urun3 zam be akıllı s3n zaten ucuzdan üretmişsin niye zamlı fiyat koyuyorsun