Tugbapoyraz 12li ıslak mendili 49tlye almıştım şimdi kampanya yapmışlar 2.1tl diye fakat 150tl yapmışlar ikincisini 1tlye alsam nolur kat ve kat fazla ödemiş olucam anlayacagınız indirim diye milleti kandırıyorlar indirim adı altında satılan ürünlere önce koyuyolar sonra indirim etiketi yapıştırıyorlar
bunun dolarla vs ilgisi yok reklamlarda şakır şakır yok şu şu tarihler arasında kasım indirimi bilmem ne indirimi kesinlikle indirim yok favorilerimin ekran görüntülerini aldım hepsinin fiyatı cıkmış