Nihanucar Canım mama veriyorsan zaten su vermende fayda var, kızım 4 ay 8 günlük sadece anne sütüyle besleniyor ben 40’ı çıktığı günden beri kaynatılmış ılıtılmış su veriyorum. Hangi doktor ne derse desin suyun asla zararı olacağını düşünmüyorum. Sonuçta kova kova içirmiyoruz :)