Nihanucar kimi vermiyor vereni de taşlıyor . Ben doğduğundan beri veriyorum suyun yeri ayrı diye düşünüyorum . Hele ki şu sıcaklarda elbette verilmelidir. (Ben hastane de yatarken bir bebek getirdiler acile bebeğin susuzluktan böbregi zarar görmüş ) çok üzülmüştüm hele ki bunu duyduktan sonra katiyyen vermeden edemezdim , iyiki de vermişim ağzı kuruyor biz içerken hemen ağzını şapurdatıyor ,gözümüzün içine bakıyor kuzum .