Nihanucar ne olursa olsun doğduğu andan itibaren bebeklerinize su verin, ben vermedim beni emiyor zaten gerek yok diye, 3 aylıkken çişinde kan geldi böbreklerinde idrar çıkış kanalında daralma olmuş, bu sebepten dolayı böbreği genişlemişti ve idrar içerde biriktiği için enfeksiyon olmuştu. Hastanede yattık serum verildi öyle iyileşti, hastaneden çıktığımda bol bol su içirdim çişini yaptıkta böbrek açılır demişti doktor ve öyle oldu şu an hiçbir sıkıntımız yok Allah’a çok şükür 🙏🏻