egelsenkonuss mutfagin balkonda olmasi cok zor ,kucucuk oluyor ,Mutfak dolablari yetersiz,Esime soyluyorum evi satalim sirf bu yuzden ,Ev alirken Ilk mitfaga bakicam😀mutfak yoksa bende yokum,Bana dugun surprizi oldu Ev olayi ,onceden haberim olsa asla izin vermezdim Mutfak olayina ,Mutfak kadinin en onemsediigi yer ,