Bitikmomi egelsenkonuss çok iyi ben çok memnunum sebzelerim haftalarca dursada çürüme vs olmuyor. Tüm beyaz eşyalarım Profilo ben memnunum 👍
egelsenkonuss BademsMam kiraya cikicam herkes diyor ki kendi evim değil niye ona göre alıyorsun kendi evine göre al diyolar aslında bende Arçelik baktim 508 o da çok güzel geldi
BademsMam egelsenkonuss ben çok memnun kaldım annemde yıllardır arçelik kullanır aşırı memnun. Öneririm
egelsenkonuss Bitikmomi bende aldım valla hepsini ordan inşallah iyi çıkar benimde firinla Ocak iyi mi
Bitikmomi egelsenkonuss ben çeyizime ankastre set almıştım fiyatı uygun bişey seçmiştim o zamanlar gri bi modeldi. Ondanda memnunum aslında ama yerim olsa mini fırın tercihim olur anne evinden alışkanlık galiba
egelsenkonuss Bitikmomi benimde annemin evinde mini fırın var aslında bende öyle istedim bana yeterdi eşim ankastre istedi sanki kendi kullanacak 😄 davlumbazı camlı olan mi
Bitikmomi egelsenkonuss yok davlumbazı camlı değil eski model davlumbazlardan. Ama camlı olanlar bence çok daha iyidir çünkü benim aldığım en uygun fiyatlısıydı ondan belki de tam emin olamıyorum ona rağmen 5 yıldır kullanıyorum
duygusalbiranneee egelsenkonuss evet tutma yeri var elektrik çok mu gidiyor bilmiyorum ama çok gitmiyordur elektriğimiz Yüksek gelmez evet taze tutuyor
Perfect_woman egelsenkonuss büyük dolapla taşınmak zor olur gerçekten ama kendi evinizse XXL çok iyi annem yeni aldı sayılır aynı profilodan xl benim dolabım XXL farkediyo yine de buzluğu üstte olan benimki çok kullanışlı gerçekten
egelsenkonuss Perfect_woman kiradayim ya 😒 bende xl alacaktım ama görümcem aldırmadı dedi daha kullanışlı olur mutfağa sigmazsa balkona atarsın dedi