morjaguar egelsenkonuss elektrik çok fark edeceğini zannetmiyorum. ama maalesef taşınmak çok dert büyük bir dolapla. bu sorunu es geçebilirseniz çocuklu evde ne kadar büyük o kadar iyi
Yazannesi1 egelsenkonuss kız alla seni al aldır en güzelini en iyisi senin olsun inşallah 🌸🙏🏻 Öyle aman para gitmesin aman düşüneyim falan deme 🙉 sonra istersin almazlar 😂💜
egelsenkonuss Yazannesi1 yok valla sıfırdan diziyorum 😄😄 ama buzdolabı bilemedim işte ya her eve sigar mi büyük olanlar
egelsenkonuss Sarikuzumalp ya evet bende XXL alırsam buzluk için alırım diyorum ama mağazada gözüme de çok büyük geldi
Sarikuzumalp egelsenkonuss Büyük olsun ya küçük olmasın da büyük eğer yerin varsa avantaj. Benimki baya küçük kriz geçiriyorum her alılverişten sonra 😁 şuan seçme fırsatın varken büyük al mutlaka.
BuzluKahve egelsenkonuss Arçeliğin xxl olan şu an piyasadaki en büyük dolabını aldım. Daha büyüğü olsa onu alırdım. Ferah ferah.
egelsenkonuss BuzluKahve biz 3 kişiyiz yeter de artar diyordum değiştireyim diyorum ama değişmeyecek gibi duruyor bu gidisile 😄
egelsenkonuss 2cocukannesikizimveoglum yaaa bende bugün Samsung baktım ama görümcem vazgeçirdi onunda çamaşır makinesi içi pas tutuyormuş sürekli komple sıfırdan aldım profilo iyidir demi ya nasıl ksrariz kaldım anlatamam
2cocukannesikizimveoglum egelsenkonuss eger ki Bosch marka seviyorsaniz Bosch alin derim Cok kaliteli bir marka ,Ben 3yillik evliyim bir tek tv haric beyaz esya komple bosch Ve cok memnunum Profile bana goruntu acisindan Hos geliyor
2cocukannesikizimveoglum egelsenkonuss bide benim Buzdolabi sigmadi malaesef Biz Evi alirken Mutfagi Oda yaptik mutfak olarakda balkonu o yuzden sigmadi Diger balkona koyduk
Yazannesi1 egelsenkonuss hiç bir fikrim yok valla. Ben zemin katındayım 140 yatak zor sığdı 😂 180 almadık diye kavga etmiştik 140 zor sığdırdık kapıları falan çıkardık. 🤭 saçan sapan duvarlar yapmışlar olmadı valla 😌
egelsenkonuss 2cocukannesikizimveoglum Bosch hiç düşünmedim aslında direkt burdan aldık yarın gidip degissem mi diye düşünmüyor değilim
Uzayiko egelsenkonuss ben standart boy aldım bosch un yani eni 75 cm.böylelikle mutfağımda buzdolabı yerine sığdı. Bir büyük boylar 85 cm ve onlar sığmıyor mutfaktaki buldolabı yerine.yani aslında dolabı koyacağınız yere de bağlı biraz
nursocum egelsenkonuss annem xxl aldı bizim buralarda karpuzdur yoğurttur anca sığıyor güzel dediğiniz model
egelsenkonuss nursocum evet bizde Diyarbakır’dayz kafamızda iki yer var biri goletli park civarı diğeri de huzuevleri falan çok ayrı yerler biliyorum 😄 goletli civarındaki evlere sığar ama huzurevleri ninova tarafindakilere sığmaz ne yapayım sasirdim
egelsenkonuss Yazannesi1 görünümle gittik diyo al yatak odasına koy sigmazsa😄😄 beni bu kararsızlık mahvetti 😄