ezonunannesi_41 insallah canım her ay negatif olunca çok üzüldüm ilk kızıma hemen hamile kalmıştım simdi 6 aya giricez her ay olmayınca üzüldüm simdi umudumu kestim her ay gider test alırdım bu ay almadım önceden psikolojikdi galiba yok midem bulanıyor yok kasiklarim agriyor diyordum geçen ay doktor kimyasal gecirmis olabilirsin demişti onu da göç duymadım mesela nasıl oluyor bilmiyorum idrar da pozitif çıkmıştı ama adet olmustum ertesi gün