-Minik- Saol cnm benim benden özür dilemene gerek yok gerçekten bnde hikayemi anlatmak istiyorum 11 yillik evliyim küçük evlendim bir iki yıllık evliykn çocuk istedik olmadı kac tane hastane dolaştık yaşın küçük olur dediler pes etmeden hastane hastane dolaştık bir komşumuz sayesinde Kocaeli üniversitesi ne gittik Allah razi olsun orada hgs rahim filmi çekildi tüplerim tıkalı olduğunu söyledi amaliyat onerdi açmak için amaliyat oldum fakat tüplerim açılamadı biraz saha zorlasayik bu sefer hic çocuğum olmayacağını söylediler ve yıkıldım tüp Bebek önerdiler tüp bebekten başka çarem yokmys 1. denemesi olumsuz 2.ci de olumsuz 3
Cu denemede cip bebek önerildi zorunlu değildi esim kaynanam extra para verecekleri için onay vermeyeceğini bildiğim için onlara cip bebeğin zorunlu olduğunu eğer ypmazssam hamile kalamayacağımi söyledim iyikide dedim çok şükür iki embriyo tuttu transfer etti ikiz gebelik oldu gebeliğim cok zor geçti bebeğimin biri 2 ay yasadi çok şükür öteki hayatta 2 yaşına girecek inşallah ikinci tüp bebeğe gücümüz yetmiyor oyuzden gidemiyorum:(