ezonunannesi_41 Arkadaşlar merhaba bende polikistik over var +tüplerim doğuştan kapalı tüp Bebek ile bi kizim oldu adetim 9 gün gecikti sizce hamilemiyim test yapmalıyım yoksa beklimmi yorumlarınıza ihtiyacım var ikinci bebegi cok istiyoruz
hunilimomm ezonunannesi_41 korunmuyorsanız tabiki yapın şimdiye çoktan çıkmıştı be tedaviden sonda kendi kendine hamile kalan çok hayırlısı olsun hakkınız da
Dilos01 ezonunannesi_41 Allah bilir bacim9 gun az bi sure degil test yap durdugun kabahat 9 gun iyi beklemişsin yapmadan varsa çıkar Allah’ın izniyle Allah gönlüne göre versin
Sali35 ezonunannesi_41 abimin eşi de tüp bebek tedavisiyle hamile kaldı kızı 3 yaşında. 2.yi istiyolardı tekrar tedaviye başlıcaklardı adeti gecikti diye öylesine test yaptı pozitif 😊 hakkınızda hayırlısı neyse o olsun ama yine bi eczane testi yapın 9 gün az değil çünkü
bikerem ezonunannesi_41 hep okurum buradan tedavi ile olduktan sonra,ikinciler surpriz geliyir diye. İnsallah hayirlisi olsun
hunilimomm ezonunannesi_41 evinizde test varsa suan da yapın atın çok merak ediyorum ben de2. Yi istiyorum adetime 5 gün var sabırsızlanıyorum
Dilos01 ezonunannesi_41 eger varsa idrarda çıkar istersen isini saglama al diye bi erken gebelik testi birde normal test al ikisini de yA simdi nöbetçi eczaneden alabiliyorsan esine söyleyip aldirabilirsin ben cunku kızımı gecikmeyle akşam üstü yaptığım testte öğrendim insallah çıkar eger şimdi gidip alamıyorsanız yarın ilk iş çıkıp kendin al yap cnm hayırlı haberini bekliyoruz 🥰
ezonunannesi_41 Dilos01 Saol tatlım esim uzun yol şoförü 20 aylik kizim var şimdi uyudu gidip alamam yarin gidip yaparım inşallah Allah nasip ederse
Dilos01 ezonunannesi_41 insallah cnm allahim gönlüne göre versin hayırlı haberler olur insallah yarın haber et kız 🥰
Deletedmom4444 Tup bebek tedavisiyle hamile kalıp sonrasinda dogal yolla hamile kalan cok tanidigim var.
ezonunannesi_41 hunilimomm Yok kuzum maalesef hic olumlu düşünmedim oyuzden almadım aslında eczanenin önünden de geçtim ama
ezonunannesi_41 hunilimomm Rabbim senin hakkında da hayırlısını versin rabbim yüzünü güldürsün inşallah
ezonunannesi_41 bikerem Hayırlısı olur inşallah ya çok istiyoruz eşimle ikimiz bu aralar arada baş dönmesi de oldu tansiyon ölçtüm normal de
hunilimomm ezonunannesi_41 artık sabah alıp yaparsın yada hastaneye yakında varsa acilden hemen kan verebilirsin yada nöbetçi eczane varsa yakında dayanamam sabaha kadar dersen