1mom1beybi ha oda şöyle. Ben uyku eğitimi verdim ama çocuk yine yarim saat uyuyordu. Onunda şöyle bir yöntemi varmış arastirirken ogrendim uyguladım ve uykuları uzadı. Mesela bebeğiniz 30. Dk da uyanıyor siz 25. Dk da gidip bebeğin başına omzuna koluna vb artık neresine dokunursaniz dokunun ve hareket etmesini sağlayın. Ben dokunuyodum hatta hareket etmiyodu bieaz fazla durtuyodum artık 😄 neyse oğlum kafasını sağdan sola ceviriyodu mesela, ha oldu diyodum. Bu şekilde bebeğe uyku döngüsünü siz atlattirmis oluyosunuz. Bunu uykular uzayana kadar yapın. Tam hatırlamıyorum ama 3-4 güne uzamisti diye hatırlıyorum. Ama bu yöntem de 5. Aydan sonra ise yarıyor, ilk 3 ay yaptım yaptım ve olmadk, meğer 5. Aydan sonra işe yaradığını yazmışlar onu ben okumamıştım 😄