1mom1beybi bebeklerde uyku hormonu 5-6 arası azaldığı için çok sık uyanmalar yasanirmis. Gündüz uykusu fazla geldiği için o saatte uyanıyor olabilir, az geldiği için yorgun düşüp yorgun uyuduğu için uyanıyor olabilir, ben bütün kombinleei denedim bı ara ne yaparsam yapayom 5.30 da uyandı salmistim yani 😄 enzirip emzirmemeniz gerektiği sizin bileceğiniz iş açıkçası. O saatte uyandilar mi tekrar uykuya döndürmek çok zor oluyor ama yinede 6.30 a kadar falan ben Güne baslatmiyodum yani demek istedifim oda karanlık sessiz olacak şekilde yine odada takılıyorum ha baktım çok agliyo komşular rahatsız olacak mecbur Gune başladığımda oluyodu. Mesela benimki şuan atak döneminde ve 1 haftadır 5.40 dedin mi uyanjyo, alışkanlığa dönüşmesin diye odada tutuyorum işte yazdığım gibi.
İkinci olarak evet güne erken başladıkları zaman erkende uykuları geliyo ve bu sefer saatler sasiyo, benimkide mama sandalyesinde uyuyakalirdi zor bela uyutmamaya calisirdim. Sabah 9 dan önce ilk uykusuna yatmazsa gün bir şekilde tamamlaniyo ama baktınız olmuyo uyutin akşam uykusuna biraz erken yatar. Yani bende sizinle aynı durumdaydim