Esoclk ilk gelen ara ara değer 43 dü sanırım ikinci ara değer 58 yanlış olmasın ama böyleydi diye hatırlıyorum, belirtiye gelirsek yeni doğduğu zmanlar hep tuz tadı alıyodum şimdi almıyorum bide banada hastanede dediler ki kilo kaybetmemesi lazım bu hastalık gelişim geriliği yaparmış kilo kaybetmesini istemeyiz demişlerdi kilosuda gayet iyi gidiyo gelişimi iyi peki bende size bieşy soracağım eşinizle bi akrabalık varmı bana hastaneden hep sordukları bu aileden gelirmiş bu hastalık mutlaka ama mutlaka birinde bu olurmuş ya annenin aileden yada babanın ve akraba olmakda etkilermiş