Minikmucize18 arkadaşım şuan ikimiz de umut olacak yazılar görmek istiyoruz. Karıştırdıkça okudukça kafa daha kötü oluyor. Ama görüştüğüm hasta çocuk sahibi veya test yaptıran herkes belirti yoksa korkmamak gerektiğini söylüyor. Ve en önemlisi kilo alımı. Ben daha kilosu normal olup tanı alan görmedim.yapılan testlerin yanılma payının çok yüksek olduğunu biliyoruz . nitekim doktor bize ara değer çıktığında bu testler ucuz testler güvenilirliği tartışılır en önemli test gen testi dedi. Bekleyip göreceğiz.ama şöyle bir durum da var ben ilk aradığım zaman bütün özel klinkleri aradım 40 günden önce alınan sonuçların güvenilir olmadığını söyleyip bizi kabul etmediler. Bizim ara değerde 27 günlükken oldu. Çok küçükler.bizim ara değer sonrası negatif çıkması umut oldu bana belirtinin olmayışı da. İnşallah hakkımızda hayırlısı. . Ayrıca bilmiyorum kadir tuğcu yu biliyomusun emekli doktor. Forum üzerinden soru cevap yapıyor annelerin yardımcısı şuan. Ben ona sordum ve dediği şuydu bana:60 altı her değer kistik fibrozis olmadığını gösterir ayrıca bebek kilo almayı bırakın zayıflar.. Eğer bebek doğal yollardan kilo alıyorsa bu hastalık söz konusu değildir dedi..Allah geciktiriyorsa güzelleştiyordur. Rabbimize sığınalım.tevekkül ile bu süreci atlatalım İnşallah hayırlı haberleri yazarız. . ♥️