Minikmucize18 yapma tekrar dene bende senin gibi oldum ayrıca bebeğim tiroid hastası Tiroid bezi olmadan doğdu oda topuk kanında çıktı bı yandan kistik fibrozis bı yandan tiroid dediler zeka geriliği beden geriliği dediler eşimde bende günlerce kucagimiza alamadık ölecekmiş anne erken yaşta sen bak dedik alışmak istemiyoruz diye ağladık sütüm gitti. Sonra toparladık kendimizi çok zor oldu Instagramda kistik fibrozisli bir çok kişi ile konuştum beni rahatlattilar dedim olursa olsun benim kaç gündür n yaşayacağım belli mi dedim o süte çok ihtiyaci var dedim tekrar denedim 5 ay emdi ona şükür 🤲🏻🤲🏻🤲🏻 toparla kendini kardeşim emzirmeyle ilgili ne sorunun olursa da yaz bana emzirme danışmanlığı aldım bende iki damla da olsa onu ondan mahrum etme bir kaşık şurup nasıl ateş ağrı dusuruyorsa senin bir damla sütünde ona çok iyi gelecek unutma ♥️ güzel haberlerini bekliyoruz